نحوه ثبت سفارش

راهنمای ثبت سفارش

پیش‌نیازها

  • فیلترشکن خاموش باشد.

  • شماره موبایل واقعی برای دریافت پیامک.

  • اگر کد تخفیف یا کارت هدیه دارید آماده داشته باشید.

مرحله ۱: انتخاب دسته
از منوی بالا یا دکمهٔ زیر به بخش پلن‌ها بروید و دستهٔ موردنظر را انتخاب کنید.

مرحله ۲: انتخاب اکانت/پلن
از بین پلن‌ها، گزینهٔ مناسب را انتخاب کنید. با دکمهٔ راهنما توضیحات هر پلن (حجم فضا، ترافیک کل، زمان حذف فایل‌ها و…) را ببینید.

مرحله ۳: ورود مشخصات و پرداخت

  • شماره همراه و سایر موارد خواسته‌شده را وارد کنید.

  • در صورت تمایل، کد تخفیف یا کارت هدیه را ثبت کنید.

  • اگر موجودی کیف‌پول دارید، تیک استفاده از کیف‌پول را بزنید.

  • فرم امنیتی را تکمیل کرده و پرداخت را انجام دهید.

بعد از پرداخت

  • اطلاعات اکانت بلافاصله در صفحه نمایش داده می‌شود و از طریق پیامک هم برایتان ارسال می‌گردد.

  • هر زمان خواستید می‌توانید در پنل کاربری از مسیر «خریدهای من» اطلاعات اکانت را ببینید.

نکات مهم

  • اگر پیامک دیر رسید یا نیامد، ابتدا پنل کاربری را چک کنید.

  • اگر مبلغ از حساب کم شد ولی سفارشی ثبت نشد، نگران نباشید؛ معمولاً وجه توسط بانک طی چند ساعت (حداکثر ۷۲ ساعت) برگشت می‌خورد. اگر نیاز به پیگیری بود، تیکت ارسال کنید.

  • هرگونه سؤال یا مشکل: پشتیبانی فقط از طریق تیکت.